دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلود آهنگ مهدی احمدوند به نام دوستت دارم(همراه با متن آهنگ+لینک مستقیم)

مهدی احمدوند -دوستت دارم

دانلود آهنگ مهدی احمدوند به نام دوستت دارم همراه با کیفیت اصلی+پخش آنلاین

Mehdi Ahmadvand ‰ Dooset Daram

دانلود آهنگ مهدی احمدوند به نام دوستت دارم(همراه با متن آهنگ+لینک مستقیم)

 

♥متن آهنگ مهدی احمدوند به نام دوستت دارم

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

تو اونور دنیا باشی
پشت ابرا باشی دوسِت دارم
من آرزومه دلت با من بمونه
هی بگی بمون تو عشق مهربون من
کی جز من هواتو داره
هوای گریه داره وقتی دوری تو
کی مثل من برات میمیره

♣♣♣♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

همش دلش میگیره وقتی دوری تو
اما تو نموندی کاش می فهمیدم از اول عشق تو برای من نبود
واسه تو هرکاری کردم اما چاره چی دلت با من نبود
آروم آروم دوباره دل هوای گریه داره بعد رفتنت
دلتنگتم دوباره جونمو
میگیره عطر پیرهنت

 

♣♣♣♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و روزهای خوبی رو با شما سپری کنیم♣

دانلود آهنگ  مهدی احمدوند به نام دوستت دارم کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.