دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلود آهنگ محسن یگانه نفس های بی هدف(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

محسن یگانه - نفس های بی هدف

دانلود آهنگ محسن یگانه به نام نفس های بی هدف با دو کیفیت ۱۲۸ ۳۲۰ از رسانه موزیک 364

Mohsen Yeganeh  ←♥→ Nafashaye Bi hadaf

دانلود آهنگ محسن یگانه نفس های بی هدف(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ محسن یگانه به نام نفس های بی هدف♦♣♥♦


آی خدا دلگیرم ازت آی زندگی سیرم ازت/
آی زندگی میمیرمو عمرمو میگیرم ازت/
این غصه های لعنتی از خنده دورم میکنن/
این نفسای بی هدف زنده به گورم میکنن/

چه لحظه های خوبیه ثانیه های آخره/
فرشته ی مردنه من منو از اینجا میبره/

آی خدا دلگیرم ازت آی زندگی سیرم ازت/

آی زندگی میمیرمو عمرمو میگیرم ازت/

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

چه اعترافه تلخیه انگار رسیدم ته خط/
وقته خلاصی از هوس آی دنیا بیزارم ازت

شریک ضجه های من بگو که گوش ات بامنه/
ببین که زخمای تنم شاهد حرفای من/

آی خدا دلگیرم ولی احساس غم نمی کنم/
چون با توام پیش کسی سرم رو خم نمی کنم/

آی خدا دلگیرم ازت آی زندگی سیرم ازت/

آی زندگی میمیرمو عمرمو میگیرم /

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you ...♥

دانلود آهنگ محسن یگانه نفس های بی هدف کلیک کنید

 

دانلود آهنگ محسن یگانه چشم های خیس من(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

محسن یگانه -چشم های خیس من

دانلود آهنگ محسن یگانه به نام چشم های خیس من با دو کیفیت ۱۲۸ ۳۲۰ از رسانه موزیک 364

Mohsen Yeganeh  ←♥→ Cheshmaye Khise Man

 دانلود آهنگ محسن یگانه چشم های خیس من(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ محسن یگانه به نام چشم های خیس من♦♣♥♦


دوباره نمی خوام چشای خیسم و کسی ببینه/
یه عمره حال و روزه من همینه/
کسی به پای گریه هام نمی شینه/
بازم دلم گرفت و گریه کردم/
بازم به گریه هام می خندن/
بازم صدای گریه ام و شنیدن/
همه به گریه هام می خندن/
دوباره یه گوشه میشینم و واسه دلم میخونم/

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

هنوز تو حسرت یه همزبونم/
ولی نمیشه گفت این و میدونم/
دوباره نمی خوام چشای خیسم و کسی ببینه/
یه عمره حال و روزه من همینه/
کسی به پای گریه هام نمی شینه/
بازم دوباره دلم گرفته/
دوباره شعرام بوی غم گرفته/
کسی نفهمید غمم چی بوده/
دلیل یک عمر ماتمم چی بوده/

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you ...♥

 

دانلود آهنگ محسن یگانه چشم های خیس من کلیک کنید

دانلود آهنگ نخواستم با صدای محسن یگانه(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

محسن یگانه - نخواستم

دانلود آهنگ محسن یگانه به نام نخواستم با دو کیفیت ۱۲۸ ۳۲۰ از رسانه موزیک 364

Mohsen Yeganeh ←♥→ Nakhastam

دانلود آهنگ نخواستم با صدای محسن یگانه(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ محسن یگانه به نام نخواستم♦♣♥♦


نخواستم با من بسازی / نخواستم هیچی نگی/

نخواستم درد دلت رو دیگه با هیشکی نگی/

اخه عشق اجباری نیست / تو زندان من نمون/

حالا که فکر رفتنی دگه از موندن نخون/

تا دیدم میخوای بری / دلم راهت و سد نکرد/

برو فردا مال تو دیگه اینجا برنگرد/

بدون من بعد من دلت رو هر جا جا نزار/

غم با من بودن و تو من بعد یادت نیار/

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

اگه شونت تکیه گامه / پس چرا من تنها شدم/

چرا هر لحظه م همیشه / منم تنها با خودم/

یه تصویر از عکس چشمات روی دیوار دلم/

چقدر قصه م خنده داره / چقدر بی کاره دلم

تا دیدم میخوای بری / دلم راهت و سد نکرد/

برو فردا مال تو / دیگه اینجا بر نگرد/

بدون من بعد من / دلت رو هر جا جا نزار/

غم با من و تو من بعد یادت نیار/

تا دیدم شونت تکیه گامه / پس چرا من تنها شدم/

چرا هر لحظه م همیشه / منم تنهام با خودم/

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you ...♥

 

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه فکر تو(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

محسن یگانه - فکر تو

دانلود آهنگ محسن یگانه به نام فکر تو با دو کیفیت ۱۲۸ ۳۲۰ از رسانه موزیک 364

Mohsen Yeganeh←♥→ Fekre To

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه فکر تو(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ محسن یگانه به نام فکر تو♦♣♥♦


فکر تو تنها کرد منو از همه دورم کرد چشامو بستم رو همه عشق تو کورم کرد/
یخ زده بودم تو خودم عشق تو آبم کرد قبل تو آروم بود دلم عشق خرابم کرد/
فکر تو پیرم کرد بهونه گیرم کرد از همه سیرم کرد فکرت اسیرم کرد/
فکر تو پیرم کرد بهونه گیرم کرد از همه سیرم کرد فکرت اسیرم کرد/

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

دیدی که عشقت کم نشد از دل دیوونم رفتم فراموشت کنم دیدم نمیتونم/
عادت هر لحظم شده فکر کنم اینجایی سهمم از عشقت این نبود این همه تنهایی/
فکر تو پیرم کرد بهونه گیرم کرد از همه سیرم کرد فکرت اسیرم کرد/
فکر تو پیرم کرد بهونه گیرم کرد از همه سیرم کرد فکرت اسیرم کرد/

 

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you ...♥

 دانلود آهنگ جدید محسن یگانه فکر تو کلیک کنید

دانلود آهنگ محسن یگانه و محسن چاوشی نشکن دلمو(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

محسن یگانه و محسن چاوشی- نشکن دلمو

دانلود آهنگ محسن یگانه به نام نشکن دلمو با دو کیفیت ۱۲۸ ۳۲۰ از رسانه موزیک 364

Mohsen Yeganeh ft Mohsen Chavoshi  ←♥→ Nashkan Delamo

 دانلود آهنگ محسن یگانه و محسن چاوشی نشکن دلمو(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ محسن  محسن چاوشی به نام نشکن دلمو♦♣♥♦


سرگرمی تو شده بازی با این دل غمگین و خستم/
یادت نمیاد اون همه قول و قرارایی که با تو بستم/
با این همه ظلم تو ببین باز چجوری پای این همه قول و قرار من نشستم /
نشکن دلمو به خدا آهم میگیره دامنتو عاقبت یه روز/
نگو بی خبری نگو نمیدونی دلم پر از یه نفرین سینه سوز/
نگو بی خبری نگو نمیدونی وقتی که نیستی گریه شده کار این دل عاشق شب و روز/
دیوونه نکن دلمو آهم میگیره دامنتو عاقبت یه روز/
نگو بی خبری نگو نمیدونی دلم پر از یه نفرین سینه سوز/
نگو بی خبری نگو نمیدونی وقتی که نیستی گریه شده کار این دل عاشق شب و روز /

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

سرگرمی تو شده بازی با این دل غمگین و خستم/
یادت نمیاد اون همه قول و قرارایی که با تو بستم/
با این همه ظلم تو ببین باز چجوری پای این همه قول و قرار من نشستم/
نشکن دلمو به خدا آهم میگیره دامنتو عاقبت یه روز/
نگو بی خبری نگو نمیدونی دلم پر از یه نفرین سینه سوز/
نگو بی خبری نگو نمیدونی وقتی که نیستی گریه شده کار این دل عاشق شب و روز /
دیوونه نکن دلمو آهم میگیره دامنتو عاقبت یه روز/
نگو بی خبری نگو نمیدونی دلم پر از یه نفرین سینه سوز/
نگو بی خبری نگو نمیدونی وقتی که نیستی گریه شده کار این دل عاشق شب و روز/

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you ...♥