دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام بغض و باروت(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

رضا صادقی -بغض و باروت

دانلود آهنگ جدید رضا ذصادقی به نام بغض و باروت با دو کیفیت 128 320 از رسانه موزیک 364

Reza Sadeghi ←♥→ Boghzo Baroot

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام بغض و باروت(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

 

 

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ رضا صادقی به نام بغض و باروت♦♣♥♦


دیگه میتونی بری تا همین حد کافیه.
خاطراتمون فقط این وسط اضافیه.
من که هر چی داشتم پای چشمات دادم .
اول این بازی از نفس افتادم.
بغض من باروته خنده هات کبریته .
عشق دلگرمیمه عشق سرگرمیته.
تا ته خط یادمه قول دادم باشم .
مگه حوا بودی که من آدم باشم.

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

چیزی از گذشتمون جا نذاری واسم دیگه وقت رفتنه عشق بی احساسم.
من که حال بدم با تو بهتر میشد تو رو که میدیدم خستگیم در میشد.
بغض من باروته خنده هات کبریته عشق دلگرمیمه عشق سرگرمیته..
تا ته خط یادمه قول دادم باشم مگه حوا بودی که من آدم باشم.
بغض من باروته خنده هات کبریته عشق دلگرمیمه عشق سرگرمیته.
تا ته خط یادمه قول دادم باشم مگه حوا بودی که من آدم باشم.

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you ...♥

 دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام بغض و باروت کلیک کنید

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.