دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها به نام چشمام(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

مجید خراطها -چشمام

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها به نام چشمام با دو کیفیت 128 320 از رسانه موزیک 364

Majid Kharatha ←♥→ Cheshmam

 دانلود آهنگ جدید مجید خراطها به نام چشمام(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

 

 

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ مجید خراطها به نام چشمام♦♣♥♦


یه وقتایی هر چی صداتو میبری بالاتر
کمتر صداتو میشنوم.
اما یه وقتا چشماته که داد میزنه
الان چشمام باهات حرف داره .
یه دیقه تو چشام نگاه کن هیچی ندیدی.
چشمامو میبینی میبینی داغونم
داغونه این خونم خونه دلتنگه.
خونمون دلتنگه دلتنگه چشماتو
چشماتو میبینم
میبینم سردی
تو چه خوب سردی

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

انگار اصلا نمیدونی با خودم گیرم
از چی دلگیرم هی تو خودم میمیرم.
ولی چشمات که میدونه تو یه بی اعصاب .
من یه دیوونه من بی تقصیر
انگار اصلا نمیدونی با خودم گیرم .
از چی دلگیرم هی تو خودم میمیرم.
ولی چشمات که میدونه تو یه بی اعصاب.
من یه دیوونه من بی تقصیر
چشمامو میبینی میبینی داغونم .
داغونه این خونم خونه دلتنگه.
خونمون دلتنگه دلتنگه چشماتو چشماتو میبینم .
میبینم سردی تو چه خوب سردی.

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you ...♥

 دانلود آهنگ جدید مجید خراطها به نام چشمام کلیک کنید

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.