دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلود آهنگ و موزیک ویدیو جدید مهدی یراحی به نام پاره سنگ(همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین ویدیو)

مهدی یراحی - ویدیو پاره سنگ

دانلود آهنگ و ویدیو جدید مهدی یراحی به نام پاره سنگ با دو کیفیت ۱۲۸ ۳۲۰ از رسانه موزیک 364

Mehdi Yarrahi←♥→ Pareh Sang

دانلود آهنگ و موزیک ویدیو جدید مهدی یراحی به نام پاره سنگ(همراه با متن آهنگ و پخش آنلاین ویدیو)

 

 

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦ 

♠♣♥♦متن آهنگ مهدی یراحی به نام پاره سنگ♠♣♥♦


به تک تک شقیقه های پاره سنگ خوردو یباره/ دستمون به ضامن تفنگ خوردو
مرگ بردو دوباره عقل مردو تموم/ خاطراتمون گره به جنگ خوردو
طرح تخریب خونه های ما کلنگ خوردو تا رسیدیم /مدرسه همیشه زنگ خوردو
مرگ بردو دوباره عقل مردو تموم /خاطراتمون گره به جنگ خوردو

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦ 


من نمیدونم چرا نمیتونم بفهمم/ اینو چرا به ختم جنگ این همه درنگ خوردو
یه نسل دیگه رفت جنگ برنگشت/ رفتو رفتو برنگشت
من آخرین شهید این قبیلم قبیله ای/ که آب و نون ندارن
قبیله ای که خیلی از شهیدا /حتی یه تیکه استخون ندارن

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦ 


به من یک نفر بگه کجای کاریم تقاص /جنگو پای چی باید بذاریم
/چرا هنوز زندگی نداریم
به من یک نفر بگه کجا رسیدیم/ چه جوریه که زنده موندیمو شهیدیم
یه خواب خوش عمریه ندیدیم ...
من نمیدونم چرا نمیتونم بفهمم/ اینو چرا به ختم جنگ این همه درنگ خوردو
یه نسل دیگه رفت جنگ برنگشت/ رفتو رفتو برنگشت

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you ...♥

 دانلود آهنگ و موزیک ویدیو جدید مهدی یراحی به نام پاره سنگ کلیک کنید

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.