دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلود آهنگ محمد علیزاده عشقم این روزا(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

محمد علیزاده - عشقم این روزا

دانلود آهنگ محمد علیزاده به نام عشقم این روزا با دو کیفیت ۱۲۸ ۳۲۰ از رسانه موزیک 364

Mohammad Alizadeh←♥→ Eshgham Inrooza

 دانلود آهنگ محمد علیزاده عشقم این روزا(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

 

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ محمد علیزاده به نام عشقم این روزا♦♣♥♦


دلی رو زیر پا گذاشتی که قبل تو شکستگی داشت.

حال منه عاشق به کی بجز تو بستگی داشت.

تهش واسه من و تو چی داشت.

یه گوشه از تمام دنیا تو قلب تو برای من بود.

کفره ولی میگم چشای تو خدای من بود.

شروعت انتهای من بود.

عشقم این روزا هوای تو هوامو بد کرده.

یکی برات دوباره تب کرده باور کن.

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

عشقم باور کن که باورم نمیشه تنهایی.

میبینمت هنوزم اینجایی باور کن.

دلتنگی یعنی تو دلشوره یعنی تو.

تو بی من میمیری ، میمیرم من بی تو.

عشقم این روزا هوای تو هوامو بد کرده.

یکی برات دوباره تب کرده باور کن.

عشقم باور کن که باورم نمیشه تنهایی.

میبینمت هنوزم اینجایی باور کن.

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you ...♥


 دانلود آهنگ محمد علیزاده عشقم این روزا کلیک کنید

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.