دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلود آهنگ محمد علیزاده به نام اشتباه(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

محمد علیزاده - اشتباه

دانلود آهنگ محمد علیزاده به نام اشتباه با دو کیفیت ۱۲۸ ۳۲۰ از رسانه موزیک 364

Mohammad Alizadeh←♥→Eshtebah

دانلود آهنگ محمد علیزاده به نام اشتباه(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ محمد علیزاده به نام اشتباه♦♣♥♦


دلم حال تو که دوباره همونه/

قدر من و تو رو آخه کی میدونه/

درست وقتی باید بمونه اون میره/

غیر من کی میتونه دستتو بگیره/

دلم آدما رو چجوری شناختی/

خسته نباشی دلم این همه باختی/

بیا بغلم حالا دل دیوونه/

اونم که مثل همه باهات نمی مونه/

چی سرمون اومده باز/

درد دل منو تو اشتباست/

یکی دیگه تو دلشه دلم/

درست همونی که دل من میخواست/

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

چی سرمون اومده باز/

درد دل منو تو اشتباست/

یکی دیگه تو دلشه دلم/

درست همونی که دل من میخواست/

دلم الان وقت عاشق شدن نیست که/

این عاشقی واسه هر دوی ما ریسکه/

همه با هام خودی تو یکی غریبه/

اینکه از رو نمیری واسم عجیبه/

تیکه تیکه میشی نگی که نگفتی/

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

میری میشکنی میای به پام میافتی/

آره ترک تن من و تو بسه/

میمونم من و غمو یه دل شکسته/

چی سرمون اومده باز/

درد دل منو تو اشتباست/

یکی دیگه تو دلشه دلم/

درست همونی که دل من میخواست/

 

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you ...♥


 دانلود آهنگ  محمد علیزاده به نام اشتباه کلیک کنید

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.