دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلود آهنگ محسن یگانه درکم کن(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

محسن یگانه - درکم کن

دانلود آهنگ محسن یگانه به نام درکم کن با دو کیفیت ۱۲۸ ۳۲۰ از رسانه موزیک 364

Mohsen Yeganeh  ←♥→ Darkam Kon

 دانلود آهنگ محسن یگانه درکم کن(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

 

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ محسن یگانه به نام درکم کن♦♣♥♦


حرفم این بوده همش روزی که میترسم ازش/
روزی که خسته بشی و بخوای منو ترکم کنی/
آخه وقتی با منی حرف رفتن میزنی/
مگه چی خواستم به جز اینکه یه کم درکم کنی/
آخه بی انصافیه تا همینجا کافیه/
تا کجا میخوای به این فاصله مجبورم کنی/
من به هر دری زدم تورو از دستت ندم/
تا کجا میخوای به این فاصله مجبورم کنی/
منو درکم کن یه کم از پیشم نرو/
هرچی تو بخوای همون میشم نرو/
از حسم بهت فرصت بده که بگم/
بگم دیوونتم منو درکم کن یه کم/

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

منو درکم کن یکم از پیشم نرو/
هرچی تو بخوای همون میشم نرو/
از حسم بهت فرصت بده که بگم/
بگم دیوونتم منو درکم کن♪/

بند بند حرف من پشت هر لبخند من/
هی میخواستم بت بگم حرفی که توی دلمه/
من فقط خواستم بگم فکر من باشی یه کم/
فکر من که غصه هام قد تمومه عالمه/
نه میشه دست کشید ازت نه میشه دل برید ازت/
نه میشه پنهونش کنم این حس عاشق بودنو/

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

کاش بدونی خستم و انقدر بهت وابستمو/
انقده میگم که باور کنی احساس منو/
درکم کن یه کم از پیشم نرو♪♪/
هرچی تو بخوای همون میشم نرو/
از حسم بهت فرصت بده که بگم/
بگم دیوونتم منو درکم کن یه کم/
منو درکـم کن یکم از پیشم نرو/
هرچی تو بخوای همون میشم نرو/
از حسم بهت فرصت بده که بگم/
بگم دیوونتم منو درکـم کن یه کم/

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you ...♥

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.