دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلود آهنگ محسن یگانه حافظه ضعیف(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

محسن یگانه- حافظه ضعف

دانلود آهنگ محسن یگانه به نام حافظه ضعف با دو کیفیت ۱۲۸ ۳۲۰ از رسانه موزیک 364

Mohsen Yeganeh ←♥→ Hafezaye Zaeif

دانلود آهنگ محسن یگانه حافظه ضعیف(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ محسن یگانه به نام حافظه ضعف♦♣♥♦

خوب به خودت نگاه کن ببین چی داری از من/
/ جز اینکه صد تا دنیا فاصله داری از من /
فاصلمون یه دنیاست پس انتها نداره/
محسن یگانه/
ما مال هم نمیشیم تو روز و من ستاره/
نه قلب تو بند منه نه فکرمی همیشه/
بیا به هم دروغ نگیم اینجوری حل نمیشه/
نه یاد من مونده نه تو که قلب کی نحیفه/
مسلما بیشتر از این حافظمون ضعیفه/

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

مهم نبود از اول که آخرش چی میشه/
نگفته ها زیاده اما این آخریشه/
/ هرکی بخواد میتونه تو قلب تو بشینه /
خوب به خودت نگاه کن فرق من و تو اینه/
نه قلب تو بند منه نه فکرمی همیشه/
بیا به هم دروغ نگیم اینجوری حل نمیشه/
نه یاد من مونده نه تو که قلب کی نحیفه/
مسلما بیشتر از این حافظمون ضعیفه/

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you ...♥

برای دانلود آهنگ محسن یگانه حافظه ضعیف کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.