دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلود آهنگ محسن یگانه آدم ها(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

محسن یگانه- آدم ها

دانلود آهنگ محسن یگانه به نام آدم ها با دو کیفیت ۱۲۸ ۳۲۰ از رسانه موزیک 364

Mohsen Yeganeh ←♥→ Adamha

دانلود آهنگ محسن یگانه آدم ها(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ محسن یگانه به نام آدم ها♦♣♥♦


آدما کلا دو دسته ان ، یا زرنگن یا ساده/
ساده ها واسه زرنگا ، سوژه ی سوء استفاده/
یکی ساده اس مثل من ، همش فکر دیگرون /
یکی زرنگ مثل تو ، تو نخ کندن از این او اون /
تو نخ کندن از این و اون/

یه آسمون آبی ، سقف اتاق منه/
شبای من پر خورشید ، مثه روزام روشنه/
یه آسمون آبی ، سقف اتاق منه /
شبای من پر خورشید ، مثه روزام روشنه/
آی ساده ها ، زرنگا ، که با هم قهرین همیشه/
دنیا بدون خنده ، شوخی سرش نمیشه/
فکر یه لقمه نونیم ، فکر کرایه خونه/

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

بابا اونی که اون بالاس ، روزی و می رسونه/
خودش روزی رسونه /
یه آسمون آبی/
یه آسمون آبی ، سقف اتاق منه/
شبای من پر خورشید ، مثه روزام روشنه/
یه آسمون آبی ، سقف اتاق منه/
شبای من پر خورشید ، مثه روزام روشنه/
یه آسمون آبی ، سقف اتاق منه /
شبای من پر خورشید ، مثه روزام روشنه/
یه آسمون آبی ، سقف اتاق منه/
شبای من پر خورشید ، مثه روزام روشنه/
آدما کلا دو دسته ان ، یا زرنگن یا ساده/
ساده ها واسه زرنگا/

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you ...♥

برای دانلود آهنگ محسن یگانه آدم ها کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.