دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلود آهنگ محسن یگانه من تو رو کم دارم(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

محسن یگانه- من تو رو کم دارم

دانلود آهنگ محسن یگانه به نام من تو رو کم دارم با دو کیفیت ۱۲۸ ۳۲۰ از رسانه موزیک 364

Mohsen Yeganeh ←♥→ Man Toro Kam Daram

دانلود آهنگ محسن یگانه من تو رو کم دارم(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ محسن یگانه به نام من تو رو کم دارم♦♣♥♦


بسه با چشمات تو به آتیش نکشون خونمو/
من تو رو کم دارم و تو دل دیوونمو /
اگه یه روزی برسه من و تو قدر همو بدونیم/
یا که تو لحظه های سخت کنار هم بمونیم/
اگه ترکم میکنی نگو کار سرنوشته/
یه روز اگه لج نکنیم دنیا مثل بهشته/
بسه با چشمات تو به آتیش نکشون خونمو /
من تو رو کم دارم و تو دل دیوونمو/
کافیه از تو قلبت این کینه رو بندازی دور/
اون وقت دیگه مال همیم چشم حسودامون کور/

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

چرا میگی خوشبختی دنبال دیگرونه/
چرا راه دور بریم عشق کنارمونه/
بسه با چشمات تو به آتیش نکشون خونمو/
من تو رو کم دارم و تو دل دیوونمو/
اگه یه روزی برسه من و تو قدر همو بدونیم /
یا که تو لحظه های سخت کنار هم بمونیم/
اگه ترکم میکنی نگو کار سرنوشته/
یه روز اگه لج نکنیم دنیا مثل بهشته/
تو که هر چی گفتی گفتم چشم باشه قبوله/
تو هم بزن غرورتو بشکن مگه شاخ غوله/
بسه با چشمات تو به آتیش نکشون خونمو/
من تورو کم دارم و تو دل دیوونمو/

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you ...♥


 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.