دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلود آهنگ محسن یگانه تو که میدونی(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

محسن یگانه- تو که میدونی

دانلود آهنگ محسن یگانه به نام تو که میدونی با دو کیفیت ۱۲۸ ۳۲۰ از رسانه موزیک 364

Mohsen Yeganeh ←♥→ To Ke Midooni

 دانلود آهنگ محسن یگانه تو که میدونی(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ محسن یگانه به نام تو که میدونی♦♣♥♦


تو که میدونی همه ی عمرو اونجا گذاشتم و رفتم/
تو که میدونی به جز آغوش تو جایی نداشتم و رفتم/
اگه رفتم و تو سراغمو نمیگیری هنوزم که هنوزه/
/گه به جز خودم کسی نیست که دلش برای من بسوزه /
نه نمیدونی آخه همه ی غمامو به تو نگفتم/
نه نمیدونی آخه نخواستم از چشم تو بیفتم/
نه نمیگفتم آخه تحمل غم منو نداری/
نه نمیگفتم آخه میترسیدم بری تنهام بذاری/

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

بگو فهمیدی وقتی میرفتم نگرون خودم نبودم/
غمه آیندت بدجور نشسته بود توی همه ی وجودم/
اگه تصویری که ازم توی ذهنت بودو و خرابش کردم/
به خاطر خودت دیگه ازم نخواه که پیش تو برگردم/
نه نمیدونی آخه همه ی غمامو به تو نگفتم/
/ نه نمیدونی آخه نخواستم از چشم تو بیفتم /
نه نمیگفتم آخه تحمل غم منو نداری/
نه نمیگفتم آخه میترسیدم بری تنهام بذاری/

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you ...♥

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.