دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلود آهنگ محسن یگانه بیت آخر(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

محسن یگانه- بیت آخر

دانلود آهنگ محسن یگانه به نام بیت آخر با دو کیفیت ۱۲۸ ۳۲۰ از رسانه موزیک 364

Mohsen Yeganeh ←♥→ Beite Aakhar

 دانلود آهنگ محسن یگانه بیت آخر(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ محسن یگانه به نام بیت آخر♦♣♥♦


حرفامو میشنوی از لا به لای شعر/

اینجوری بهتره اما بدون هنوز شبهام بدون اشک/

محال بگذره محال بگذره/

/ بودی کنار من اما چه سوت و کور /

من بودم و خودم با این همه ولی/

از گوشه گیریات خسته نمیشدم/

تو با خودم که هیچ با سایه منم حرفی نمی زدی/

با این همه ولی به شب نشینی دلم خوش اومدی/

از چی برات بگم وقتی نگفته ها با من اجین شده/

حس میکنم دلم غمگین ترین دل روی زمین شده/

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

روزا که میگذرن اما محاله که حسم عوض بشه/

اخه هرشب یه ذره شعر روح خرابمو سمت تو میکشه/

امشب قراره که با خاطرات تو بازم بشینمو باز درد دل کنم/

با کاغذای شعر صبحو ببینمو غرق خودم بشم/

با قطره های اشک رو کاغذای خیس/

این بیت آخره اما همیشه شعر/

/پایان قصه نیست / پایان قصه نیست /

پایان قصه نیست / پایان قصه نیست

پایان قصه نیست/

 

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you ...♥

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.