دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلود آهنگ محسن یگانه نمیشه(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

محسن یگانه-نمیشه

دانلود آهنگ محسن یگانه به نام بخند با دو کیفیت ۱۲۸ ۳۲۰ از رسانه موزیک 364

Mohsen Yeganeh ←♥→ Nemishe

 دانلود آهنگ محسن یگانه نمیشه(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ محسن یگانه به نام نمیشه♦♣♥♦


نه امشب که هرشب که حالم خرابه/
یه جزیرم که دارم یه دریا سرابه/
من عادت نکردم به شبهای سردم/
به اینکه نباشی نه عادت نکردم/
/ قسم خورده بودم اگه از تو جداشم /
دیگه حتی یه لحظه تو فکرت نباشم/
ولی دیدم نمیشه ، نمیشه نمیشه/
که فکرت نباشم نه دیروز و نه فردا همیشه/
قسم خورده بودم اگه از تو جداشم/
دیگه حتی یه لحظه تو فکرت نباشم/
ولی دیدم نمیشه ، نمیشه نمیشه/

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

که فکرت نباشم نه دیروز و نه امروز و نه فردا ، همیشه/
نمیشه چقدر قصه گفتم که دریا بخوابه/
چقدر گریه کردم نفهمم سرابه/
نفهمم کجامو ، نفهمم کجایی/
چقدر با تو بودم تو عین جدایی/
قسم خورده بودم اگه از تو جداشم/
دیگه حتی یه لحظه تو فکرت نباشم/
ولی دیدم نمیشه ، نمیشه نمیشه/
که فکرت نباشم نه دیروز و نه امروز و نه فردا ، همیشه/

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

نمیشه/
قسم خورده بودم اگه از تو جداشم/
دیگه حتی یه لحظه تو فکرت نباشم/
ولی دیدم نمیشه ، نمیشه نمیشه/
که فکرت نباشم نه دیروز و نه امروز و نه فردا ، همیشه/
نمیشه/
چقدر قصه گفتم ، چقدر گریه کردم ، نمیشه/
چقدر قصه گفتم ، چقدر گریه کردم ، نفهمم سرابه/
چقدر قصه گفتم که دریا بخوابه/
نمیشه/

 

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you ...♥

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.