دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلود آهنگ محسن یگانه تقاص(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

محسن یگانه- تقاص

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام تقاص با دو کیفیت ۱۲۸ ۳۲۰ از رسانه موزیک 364

Mohsen Yeganeh ←♥→ Taghas

 دانلود آهنگ محسن یگانه تقاص(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ محسن یگانه به نام تقاص♦♣♥♦


چرا امروزم مثل دیروز و فرداست، این چه تقدیر سیاهیه خدایا/
بزار این سوال و از خودت بپرسم، این تقاص چه گناهیه خدایا/

با توام آی روزگاری که گرفتی، از دل ساده ی من دلخوشی هاشو/
فکر کنم من و تو من بعد بی حسابیم، آی زمونه بیا بی خیال ما شو/
چرا اون ابر سیاه بی کسی، سایه هاش رو بخت تیره ی منه/

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

چرا جز دلتنگی و دلواپسی، در خونمو کسی نمیزنه نمیزنه/
این روزای بد بیاری که همیشه، واسه من مثل یه شب تاریک و سرده/
اگه یک روزم بخواد بره از اینجا، از همون راهی که رفته بر میگرده/

دیگه هیچ چیزی ازم نمونده دنیا، جز همین جونم که مونده کف دستت/
این که چیزی نیست دیگه ته مونده هاشه، همینم بگیرش از من ناز شستت/

 

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you ...♥


برای دانلود آهنگ محسن یگانه تقاص کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.