دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلود آهنگ محسن یگانه هر چی تو بخوای(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

محسن یگانه- هر چی تو بخوای

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام هر چی تو بخوای با دو کیفیت ۱۲۸ ۳۲۰ از رسانه موزیک 364

Mohsen Yeganeh ←♥→ Har Chi To Bekhay

دانلود آهنگ محسن یگانه هر چی تو بخوای(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

 

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ محسن یگانه به نام هر چی تو بخوای♦♣♥♦


تب تو از لحظه های من نگیر ، این همون داغیه که می پرستم/

وقتی که دستاتو می گیرم ببین ، اختیار کل دنیا دستمه/

من که یه عمر پر از بغضم ببین ، واسه ی لبخند تو چه می کنم/

زندگی دلیل بغض من نبود ، تو نمی خندی تو نمی خندی که گریه می کنم/

دیگه بعد از این سمت من بیای هرچی تو بگی هر چی تو بخوای/

دیگه بعد از این سمت من بیای هرچی تو بگی هر چی تو بخوای/

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

خودتو پایین میاری پای من ، که تورو پیدا کنم فقط همین/

چیزی جز افتادن از چشمای تو ، منو از بالا نمیزنه زمین/

از خودم خیلی خجالت می کشم ، وقتی حتی از منم دلت پره/

وقتی حالتو عوض نمی کنم ، بودن من به چه دردی می خوره/

تب تو از لحظه های من نگیر/

دیگه بعد از این سمت من بیای هرچی تو بگی هر چی تو بخوای/

دیگه بعد از این سمت من بیای هرچی تو بگی هر چی تو بخوای/

 

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you ...♥


 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.