دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلود آهنگ محسن یگانه کویر(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام کویر با دو کیفیت ۱۲۸ ۳۲۰ از رسانه موزیک 364

Mohsen Yeganeh ←♥→ kavir

دانلود آهنگ محسن یگانه کویر(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ محسن یگانه به نام کویر♦♣♥♦


کویرم یه کویرِ خشک و تنها ، کویر هم صحبتش باد و سرآبه/

کویر رویایِ دریا توو سرش نیست ، پایِ قصه ــَم بشین حالم خرابه/

/دریغ از یه جوونه توو وجودم ، تمومِ ریشه هام بی برگ و باره/

از اشک هایِ خودم سینم تَرَک خورد ، تنم از دور شبیهِ شوره زاره/

نه کوهی دورمه تا کم میارم ، بهش تکیه کنم آروم بگیرم/

نه دریا دورمه تا غرقِ من شه ، نه ساحل میشم اونجوری بمیرم/

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

جوون بودم شبیهِ جنگلایی ، که الآن سرِ راهت رو گرفتن/

سرت راهت تمومِ جنگلا سوخت ، تا چشمات رنگِ دریا رو ببینن/

/یه شب بغضم گرفت فکرت منو برد ، از اون شب با خیالت هم نشینم/

با این حالی که امشب توو سرم هست ، محاله صبحِ فردا رو ببینم/

یه شب چشمامو بستم خواب دیدم ، داره بارون میاد از ابرِ مُرده/

یه روز چشمامو وا کردم نبودی ، دیدم سیل اومده دنیامو بُرده/

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

توو رویایِ یه دریا توو سرت بود ، دلم دریا شد و رفتی ندیدی/

تو رفتی ردِ بارونو بگیری ، تو رفتی و به دریا نرسیدی/

کسی از خلوتم چیزی ندیده ، کویر از خلوتش بیرون نمیره/

/کویر رویایِ دریا توو سرش نیست ، کویر تا آخرِ قصه کویره/

نه کوهی دورمه تا کم میارم ، بهش تکیه کنم آروم بگیرم/

نه دریا دورمه تا غرقِ من شه ، نه ساحل میشم اونجوری بمیرم/

 

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you ...♥

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.