دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلود آهنگ محسن یگانه نرو(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

محسن یگانه- نرو

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام نرو با دو کیفیت ۱۲۸ ۳۲۰ از رسانه موزیک 364

Mohsen Yeganeh ←♥→ Naro

دانلود آهنگ محسن یگانه نرو(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ محسن یگانه به نام نرو♦♣♥♦


تو فقط می خوای بری بری هر جایی شده/
رد پاهات توی برف چه تماشایی شده/

قدمای اولت یکم آهسته تره/
تو دلم گفتم خدا یعنی میشه که نره/

اینا تقصیر تو نیست من یکم کهنه شدم/
من پیر و نخ نما من ِ بیزار از خودم/

وسطای راهی و توی این هوای سرد/
تو دلم گفتم چرا به عقب نگاه نکرد/

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

نرو نرو که دلم همش می گیره از من سراغ تو رو/
نرو نرو که دلم همیش می گیره از من سراغ تو رو/

بعد اون ندیدمت چقَدَر داد زدم/
نه به گوشت نرسید هر چی فریاد زدم/

مات و مبهوتم هنوز چه سرانجام بدی/
تو یه دفتر سیاهو واسه من ورق زدی/

نرو نرو که دلم همش می گیره از من سراغ تو رو/
نرو نرو که دلم همیش می گیره از من سراغ تو رو/

 

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you ...♥


 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.