دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ به نام دردانه(همراه با متن آهنگ+لینک مستقیم)

فرزاد فرخ -در دانه

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ به نام در دانه همراه با کیفیت اصلی+پخش آنلاین

Farzad Farokh‰ Dordaneh

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ به نام دردانه(همراه با متن آهنگ+لینک مستقیم)

 

♥متن آهنگ فرزاد فرخ به نام در دانه

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

دوستت دارم من دیوانه در قلبم عشقم شدی دردانه
باز مثل از هر شب حرفمو گوش بگیر منو آرام کن و خاموش بگیر
من به تو دل بستمو بس تو ناز کنی من مغرور پر احساسو تو آغاز کنی
دور تو میگردمو میخندمو دل به تو که جانمی میبندمو
من به تو دل بستمو بس تو ناز کنی من مغرور پر احساسو تو آغاز کنی
دور تو میگردمو میخندمو دل به تو که جانمی میبندمو

♣♣♣♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

گوشه ی دنج دلم واسه تو بهانه داره هر چی که ترانه خوندم رنگ عاشقانه داره
مث تابیدن چشمات حس دلبرانه داره مث آرامش دستات تب کودکانه داره
من به تو دل بستمو بس تو ناز کنی من مغرور پر احساسو تو آغاز کنی
دور تو میگردمو میخندمو دل به تو که جانمی میبندمو
من به تو دل بستمو بس تو ناز کنی من مغرور پر احساسو تو آغاز کنی
دور تو میگردمو میخندمو دل به تو که جانمی میبندمو

♣♣♣♣♣♣♣♣♣
♣♣♠♠♣♣♠♠♠

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و روزهای خوبی رو با شما سپری کنیم♣

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ به نام دردانه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.