دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام صحنه(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین)

احسان خواجه امیری - صحنه

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام صحنه با دو کیفیت ۱۲۸ ۳۲۰ از رسانه موزیک 364

Ehsan Khaje Amiri←♥→ Sahneh

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام صحنه(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین)

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ احسان خواجه امیری به نام صحنه♦♣♥♦

 


یکی بود چند سال توو زندگیم که من کل دنیامو مدیونشم.

کسی که هنوزم دلم پیششه کسی که هنوزم مثه جونشم.

کسی که هنوزم توو تنهاییام دلم وقتی خیلی براش تنگ شه.

میرم پای سازم که دلتنگیام با یک شعر غمگین ی آهنگ شه.

زمانی که رو صحنه وایمیستم زمانی که چشمم توو مردم گمه.

محاله نپرسم ی بار از خودم یعنی امشب اون بین این مردمه.

♫♫♫♫♫♫♫.

♠♣♥♦

محاله نپرسم ی بار از خودم اونم مثل من بیقراره.

یعنی کدوم شعرمو زمزمه میکنه.

این آهنگمو دوس داره یعنی.

زمانی که رو صحنه میرم هنوز زمانی که پر میشم از بغض و تب.

محاله روی آخرین صندلی یکی عین اونو نبینم ی شب.

یکی عین اونو نبینم ی شب.

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

زمانی که رو صحنه وایمیستم زمانی که چشمم توو مردم گمه.

محاله نپرسم ی بار از خودم یعنی امشب اون بین این مردمه.

محاله نپرسم ی بار از خودم اونم مثل من بیقراره.

یعنی کدوم شعرمو زمزمه میکنه.

این آهنگمو دوس داره یعنی.

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

 

 

 

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you ...♥

 دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام صحنه کلیک کنید

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.