دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید سروش هامون به نام دیدم که میگم(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

سروش هامون -دیدم که میگم

دانلود آهنگ جدید سروش هامون به نام دیدم که میگم با دو کیفیت 128 320 از رسانه موزیک 364

Soroosh Hamoon ←♥→ Didam Ke Migam

دانلود آهنگ جدید سروش هامون به نام دیدم که میگم(همراه با متن آهنگ+پخش آنلاین موزیک)

 

 

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♠♣♥♦متن آهنگ سروش هامون به نام دیدم که میگم♦♣♥♦


عشق دارم چه عشقی نیومده روی دستش منو دیوونه کرده/ منو کشته و ناز شصتش یار دارم ی تیکه ماه چشم/ رو غریبه بسته

چه یاری دارم/ ای خدا بد به دلم نشسته

شهر و بهم میزنه چشات آره دیدم/ که میگم هزار تا دل میمیره برات آره دیدم که میگم

آتیش به پا میکنه/ دلت من جونمو میدم بهت

عشقو توو چشمای تو دیدم/ آره دیدم که میگم

شهر و بهم میزنه چشات آره دیدم /که میگم هزار تا دل میمیره برات آره دیدم که میگم
آتیش به پا میکنه/ دلت من جونمو میدم بهت

عشقو توو چشمای تو دیدم/ آره دیدم که میگم

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦


از وقتیکه چشمام تورو دیده حال من به ی حالی رسیده /دل من واسه تو بیقراره هیشکی توو دل من جا نداره

شهر و بهم میزنه/ چشات آره دیدم که میگم

هزار تا دل میمیره /برات آره دیدم که میگم

آتیش به پا میکنه دلت من جونمو میدم //بهت عشقو توو چشمای تو دیدم آره دیدم که میگم

شهر و بهم میزنه /چشات آره دیدم که میگم

هزار تا دل میمیره برات /آره دیدم که میگم

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

آتیش به پا میکنه دلت من جونمو میدم/ بهت عشقو توو چشمای تو دیدم آره دیدم که میگم

شهر و بهم میزنه چشات /آره دیدم که میگم

هزار تا دل میمیره برات/ آره دیدم که میگم

آتیش به پا میکنه دلت من جونمو میدم /بهت عشقو توو چشمای تو دیدم آره دیدم که میگم

شهر و بهم میزنه/ چشات آره دیدم که میگم

هزار تا دل میمیره برات /آره دیدم که میگم

آتیش به پا میکنه دلت من جونمو میدم /بهت عشقو توو چشمای تو دیدم آره دیدم که میگم

♫♫♫♫♫♫♫

♠♣♥♦

♥امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و آهنگ رو با دوستان خود به اشتراک بزاریید♣

♥……ﺁﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ!……………………!I love you ...♥

 

 دانلود آهنگ جدید سروش هامون به نام دیدم که میگم کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.