دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلود آهنگ التماس از شهرام صولتی

دانلود آهنگ جدید و زیبای شهرام صولتی به نام التماس از رسانه موزیک 364

Download New Song By Shahram Solati Called Eltemas

 دانلود آهنگ التماس از شهرام صولتی


♪♪♫♫♪

واسه رگبار واسه بارون

چتر دستاتو میخوام

واسه ی برف زمستون

تب حرفاتو میخوام

واسه ی تموم عمر پیشم بمون

من تو رو هر روز میخوام

حتی نه یک روز در میون

واسه ی تموم عمر پیشم بمون

من تو رو هر روز میخوام

حتی نه یک روز در میون

واسه وحشت از سیاهی

برق چشماتو میخوام

واسه ثبت بی گناهی

حرف لبهاتو میخوام

واسه ی تموم عمر پیشم بمون

من تو رو هر روز میخوام

حتی نه یک روز در میون

واسه ی تموم عمر پیشم بمون

من تو رو هر روز میخوام

حتی نه یک روز در میون

حتی نه یک روز در میون

چی میخوای صدای التماسمو

شهرام صولتی التماس

که عاجزانه میگه پیش من بمون

چی میخوای شکستن غرورمو

شاید بشی هم آشیون

باشه میگم با التماس

هر روز نه یک روز در میون

واسه ی تموم عمر پیشم بمون

من تو رو هر روز میخوام

حتی نه یک روز در میون

واسه ی تموم عمر پیشم بمون

من تو رو هر روز میخوام

حتی نه یک روز در میون

حتی نه یک روز در میون

گل یخ اگه بی هم زبون نبود

به خدا یخ نمیزد

آدم خوب که یهو بد نمیشد

سری به دوزخ نمیزد

اگه عشق سری میزد به ادما

کسی سیا بخت نمیشد

زندگی سخت نمیشد

واسه ی تموم عمر پیشم بمون

من تو رو هر روز میخوام

حتی نه یک روز در میون

واسه ی تموم عمر پیشم بمون

من تو رو هر روز میخوام

حتی نه یک روز در میون

حتی نه یک روز در میون

♪♪♫♫♪


برای دانلود آهنگ التماس از شهرام صولتی کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.