دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلودآهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها به نام مگه من مردم

دانلود آهنگ جدید و زیبای مجید خراطها به نام مگه من مردم از رسانه موزیک 364

Download New Song By Majid Kharatha Called Mage Man Mordam

 دانلود آهنگ جدید مجید خراطها به نام مگه من مردم


مگه من مردم که بذارم دل تو حتی یکم بگیره
نمیذارم کسی به جز من دو تا دستاتو محکم بگیره
دیگه دارم میمیرم عشقم باهات حرف دارم یه لحظه بردار
نمیخواد اصن چیزی بگی تو گوشیو در گوشت نگه دار
دوست دارم فقط تو تو ذهنم میدرخشی
دوست دارم میشه خواهش کنم ببخشی
دوست دارم اگه هر شب چشام میشن خیس
دوست دارم جز تو هیشکی تو زندگیم نیست
جز تو هیشکی تو زندگیم نیس

تو که پام وایسادی همیشه
بر آورده کن این آرزومم
دلم تنگه برات میدونی
رو شمارت چند شبه زومم
دیگه رو اعصابت نمیرم
دیگه هرچی بگی همونه
دلم تنگه واسه ی گیرات
خیلی دوست دارم دیوونه
دوست دارم به خدا تا وقتی بمیرم
دوست دارم تا نگی بخشیدی نمیرم
دوست دارم چند شبه خیلی گریه کردم
دوست دارم وای الهی دورت بگردم
وای الهی دورت بگردم


برای دانلود آهنگ جدید مجید خراطها به نام مگه من مردم کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.